06/01/2011

At least 500 times

http://www.youtube.com/watch?v=q2SAR7N6m_0

 Cred ca am ascultat melodia asta in octombrie-noiembrie 2009,de cel putin 500 ori pe zi,recunosc fac asociatie cu 1 octombrie 2009,dar tot simt sa o mai ascult on and on and on.....probabil imi placea trairea de atunci...cand renunti la tot si la toate...este un sentiment de libertate.
Acum realizez ca sunt intr-o ipostaza asemanatoare,cu padre,unul intr-o camera,altul in alta,stam....asteptam ceva....nu stiu ce...
Atunci pulsiunea mortii cerea indirect pentru contracarare pulsiunea vietii...iar acum.... ???!!???
Pentru cei ce traiesc in vecinatatea mortii..a pulsiunii mortii pentru a merge mai departe au nevoie de reversul ei, care este data de pulsiunea vietii- iubirea care poate fii tandra sau erotica.
Daca nu ai fi aparut tu..riscam sa cad intr-o psihoza, si ajungeam la nr 9, dar asa am picat un depresie, ceea ce bine, e tratabila sau mai bine zis discutabila.
Cand ai plecat..mi-ai luat motivatia de a trai...tu erai pulsiunea vietii, daca nu mai erai, ramaneam cu ce stiam anterior pulsiunea mortii si ma duceam cu ea..ma duceam la ea, la mama mea.
Am tot cautat motive sa traiesc si nu gaseam, nu le vedeam, nu intelegeam sensul enumerarilor,pentru mine isi pierdusera valoarea.