06/01/2011

Buna!

Azi 6/01/2011, am reusit sa te sun in sfarsit, am tremurat de emotie,dar nu mi-a mai fost teama.Ma bucur ca te-am auzit,mi-ar fi placut sa iti fi dorit sa imi spui mai multe. Ma gandesc ca uneorii oamenii,stau ascunsi si tac cand nu au nimic de spus, nimic cu care sa se laude sau cand sunt "cazuti" si doar atunci cand stralucesc , se ridica, au depasit un obstacol ies la lumina sau unii cred ca binele lor pot rani  sentimentele celorlalti, pentru ca au putu merge mai departe si nu mai sunt dependenti.Hei !!! cere-mi orice si oricand !!! Nu am plecat niciodata.
Eu am dreptul si nimeni si nimic in lume nu poate sa imi ia dreptul de a te iubi pana la moarte daca asa am eu chef si daca asta cred ca imi face mie bine.Cine zice ca trebuie sa invat sa te iubesc "RECE"??? care lege a universului spune ca trebuie??? iubitule nu trebuie nimic, de fapt tu.....tu iti zici tie ca trebuie sa inveti sa ma iubesti rece!!!, eu  te voi iubi asa cum stiu, cum vreau, cum imi place, sunt liberaaaa sa o fac cum vreau eu!!! o fac in dreptul meu si mie imi face bine. Multumesc!!!pt ce??? pentru ca ultimele noastre tentative de a comunica au fost cu un iz de sarcasm, nervozitate si raceala, si acum ai fost asa cum te stiam eu ..in my secret life....do you remember...letting your love show..is painlesss.You know skye/love show
You don't know
Somebody's aching. Keeping it all in
Somebody won't let go of his heart but the truth is
It's painless
Letting your love show
I feel freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!